главная страница
/
статья
/
Лучшие отели Иерусалима

Лучшие отели Иерусалима

בירושלים יש מלונות רבים ברמה עולמית, כל אחד מתהדר באווירה, קהל לקוחות ומדיניות מחירים שאין שני לו. אנו מביאים לידיעתכם כמה מהמלונות הטובים ביותר בירושלים, בהתבסס על גורמי בחירה כגון מיקום, רמת נוחות, יוקר המחיה ועד כמה כל מלון מסוגל להתאים לטעמם של לקוחות ספציפיים. כל המלונות שונים, אך הם מאוחדים בדבר אחד - סטנדרטי האיכות הגבוהים ביותר, שיאפשרו לכם לקבל חוויה בלתי נשכחת מהשהייה בירושלים.

מלון המלך דוד 

צילום: מלון המלך דוד

אם אינכם מוגבלים בתקציב ומעריצים של סגנון אותנטי, אז מלון המלך דוד  יהיה המקום שהכי יתאים לכם.

למלון יש בדיוק אותו מיקום אידיאלי - הוא ממוקם ליד העיר העתיקה ולא רחוק משדרות ממילא  - רחוב עם בוטיקים ומרכזי קניות מכובדים. מכאן נפתח נוף מקסים של פינות ירושלים המפורסמות בעולם.

מלון המלך דוד מפורסם הן במיקומו הנוח והן ביכולת להציע לכם טיסות שכר נוחות ברחבי הארץ. במלון זה תוכלו לסמוך על עזרתו של מנהל אישי שיגלה תשומת לב מירבית שיספק לכם כל עזרה ותמיכה. יתרון חשוב נוסף של המלון הוא מה שמכונה "האזור הירוק", כלומר, נוכחות של גינה יפה וערוגות פרחים מטופחות.

באופן כללי, אנו ממליצים לכם לבחור במלון זה אם אתם רוצים לצלול לפאר, להרגיש את כל הנוחות של שהייה במלון מהמעמד הזה ולנצל את המיקום הנוח ביחס לאטרקציות המרכזיות של העיר.

צילום:  מלון המלך דוד

כתובת :  רח' דוד המלך 23, ירושלים

מלון מצודת דוד

צילום: מלון מצודת דוד

מלון מצודת דוד ללא ספק יציע לאורחיו נוף מרהיב של  העיר העתיקה ומגדל דוד . יוצאת דופן היא העובדה שבכל מקום שתהיו, בין אם בחדרכם, בחדר האוכל או אפילו בשחייה בבריכה החיצונית - מכל מקום תוכלו לראות נוף מרהיב של העיר. אם אתם מעריצים של האדריכל הישראלי המפורסם משה ספדי - מחבר הפרויקט של מרכז הקניות האופנתי שדרות ממילא ,   ממוקם לא רחוק מהמלון, אז תוכל להעריך את הסביבה הפומפוזית מעט, אם כי לא אבודה מהחמימות והנוחות הזו במלון. יתרה מכך, כאן תמצאו מטבח נפלא ומרכז ספא עם צוות ידידותי. מלון מצודת דוד  הוא בחירה מצוינת למי שרוצה לשלב נוף מרהיב מהחלון עם תפאורה פנימית אופנתית ולהתרשם מתמשך מהשהות בירושלים.

כתובת:  רחוב דוד המלך 7, ירושלים

הזמן עכשיו

מלון אמריקן קולוני

מלון אמריקן קולוני מלא בכל מיני רהיטים עתיקים ומשלב בהצלחה תווים של סגנונות מזרחיים וערביים. למלון היסטוריה יוצאת דופן והוא פופולרי בקרב עיתונאים ודיפלומטים זרים. אם תרצו להתארח במלון יוקרתי ובו זמנית להרגיש את הרוח האמיתית של ירושלים על כל הפאר והמגוון שלה, אז מלון אמריקן קולוני , הממוקם על הגבול בין מזרח ומערב ירושלים, יתאים לטעמכם. המסעדות שבאתר מציעות מטבח כשר וערבי כאחד. כאן תוכלו ליהנות גם מכוס תה אנגלי מנחה עם מאפינס או לחמנייה עם ריבה.

כתובת:  רחוב לואיס וינסנט 1, ירושלים

מלון ממילא

צילום: מלון ממילא

מלון ממילא ידגיש בהצלחה מעמדשלאורח שאינו זר למינימליזם, סגנון אופנתי ומבריק בשילוב מושלם עם גוונים אותנטיים של סגנון ירושלמי.  

המלון מתגאה במגוון רחב של מקומות בהם תוכלו לאכול ארוחה נהדרת או פשוט להירגע. במלון יש מספר רב של ברים אופנתיים. במרחק צעדים ספורים מהמלון נמצא מרכז הספורט והבריאות אקאשה ,  בו תוכלו גם לטעום מהמטבח הירושלמי . במקום הזה, כל מי שרוצה ליהנות ולהרגיש את מלאות חיי הלילה ימצא בידור לטעמו. אם שופינג הוא הבילוי המועדף עליכם, אז בהחלט לא תוכלו לעבור בשדרות ממילא עם מרכזי הקניות  המפוארים שלה , ואז בוודאי תמצאו את עצמכם בעיר העתיקה , אל חומותיה מוביל הרחוב האופנתי הזה.

כתובת:  רחוב שלמה המלך 11 ירושלים

הזמן עכשיו

מלון ענבל

צילום: מלון ענבל

אם אתם אוהבים להיות בדירות יוקרתיות בלב העיר ובמקביל להרגיש לבד עם הטבע, אז מלון ענבל הממוקם  ברובע טלביה מחכה לכם! 

ליד המלון נמצא אחד המראות המפורסמים של העיר - תחנת הרכבת הראשונה, רחוב עמק רפאים המלנכולי, ימין משה (רובע קטן אך יפה מאוד הפונה למערב העיר העתיקה).

אל תשכח להשתעשע בפארק ליברטי בל ממוקם בדרך לעיר העתיקה.

המלון מציע בריכת שחייה בכל ימות השנה ומרכזי הספא הטובים ביותר בעיר. אם נוח לכם לשהות בסביבה דוברת אנגלית, אז מלון ענבל יהיה המקום הנוח ביותר עבורכם, שכן אורחיו התכופים הם בעיקר אמריקאים. חדר זוגי ללילה במלון זה יעלה לכם 500 דולר

כתובת:  רחוב ז'בוטינסקי 3, ירושלים

הזמן עכשיו

מלון דן פנורמה

מלון דן פנורמה  מציע אירוח נוח במחירים נוחים ופופולרי למדי בקרב קבוצות תיירים שלמות, משפחות ואפילו אלו המגיעים לירושלים בנסיעת עסקים.

המלון ממוקם בצורה מושלמת במרחק צעד מהחלק העסקי של ירושלים והעיר העתיקה ברחוב קרן היסוד. מבקרים רבים כבר העריכו את סיור שישי אחר הצהריים של המלון בכותל המערבי (חלק מהחומה העתיקה סביב המדרון המערבי של הר הבית בעיר העתיקה בירושלים, שנותר מחורבן בית שני על ידי הרומאים בשנת 70 לספירה ).

ילדים יכולים להשתעשע בשני מועדוני ילדים מיוחדים. בשבת עומד לרשות הילדים מועדון "דנילנד" , בו כל ילד יכול לצייר, לעבוד רקמה, לצפות בסרטים מצוירים המיועדים לקהל הגיל הקטן ביותר. לילדים גדולים יותר מתאים מועדון סייברלנד, שיכול לבדר ילדים עם משחקי וידאו ופעילויות פנאי אקטיביות אחרות.

כתובת : רח' קרן  היסוד 39, ירושלים

מלון הרמוני

צילום: מלון הרמוני, צילום: שרית גופן

אם תרצו ללון בחלק  המרכזי של העיר , באזור התיירות הצפוף של נחלת שבעה , המפורסם ברחובות המרוצפים ובמדרחוב ברובו, אז מלון הבוטיק בעל השם הנפלא הרמוני מוכן לספק לכם את שירותים.

על ידי תשלום סכום קטן עבור לינה , תוכלו ליהנות מהנוחות של דירות יקרות ומפנקות, כמו גם ליהנות משירות מלא. אבל הכי חשוב, תהיו קרובים לרחובות כה משמעותיים של ירושלים כמו רחוב בן יהודה , שדרות ממילא ותוכלו לחוות במלואה את הרוח האותנטית של העיר העתיקה , רוויית היסטוריה ארוכה.

כתובת:  רחוב יואל משה סלומון 6, ירושלים

הזמן עכשיו

מלון נוטרדאם

מלון "נוטרדאם" ( נוטרדאם ) פופולרי מאוד לא רק בקרב אנשים רגילים, אלא הוא גם מקום מועדף על קתולים ונוצרים.

שוכן בבניין היסטורי שהוא קתדרלה צרפתית מלכותית עם בית הארחה צמוד, המלון נמצא במרחק הליכה מהשער החדש  של העיר העתיקה ומכנסיית הקבר .

ההיסטוריה של מתחם זה החלה בשנות השמונים הרחוקות של המאה ה-19. המלון הוא מקום נהדר לשהות נוחה עבור גורמה שיכולים להעריך מאוד את התענוגות הקולינריים של המטבח המקומי , כמו גם עבור אוהבי הסגנון הקלאסי בשילוב מודרניזם.

כתובת : רח' הצנחנים 3  , ירושלים